Dagen efter

Jag har alltid stora förväntningar på Melodifestivalen. Ett tag var det inte så, men jag tror det var det året när brandmännen var med - då kändes det som om allt var bra.

Nu känns det inte lika bra, men sådär OK. Jag hejade på Suzzie Tapper. När hon började sjunga tänkte jag att nej, den tanten kan vi ju inte skicka nånstans, men både hon och låten blev bättre efterhand. Men OK hon var kanske inte bäst ändå!

Vilken låt tyckte du bäst om? Ifall du såg det alltså.

Hoppas ni läser Fanny's inlägg nedan också. Jag vet inte om ni tycker det är bra med gästbloggare, det vore bra om ni kommenterade hennes inlägg om ni läser det. Tack.


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jojo idag fick du klara dej själv...det verkar ju ha gått bra:))

2008-02-10 @ 09:24:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Umma

Kom igen Mats: AMY ÄGDE! :-) Erkänn!

2008-02-10 @ 12:18:55
URL: http://nimrod.blogg.se
Postat av: Mats

Jo hon är skitbra, men jag hade hoppats hennes låt skulle vara ÄNNU BÄTTRE!

2008-02-10 @ 12:37:34
Postat av: JOhanna

Nej, det kan jag inet påstå. Har aldrig varit den "utseendefixerade" typen... Har inga probvlem att gå ut osminkad och i halvsletna kläder. Men jag dömer mig själv både efter mitt inre och mitt yttre. Mest mitt inre tror jag dock faktiskt.
Jag hatar det, allt som jag själv innebär. Det
baseras inte bara på utsidan, svårt att förklara men... ja... det var ett försök iallafall :)

2008-02-10 @ 13:23:55
URL: http://hennesverklighet.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ja du Mats som du kunde läsa på Kafferasten, så gillade jag inte den där mirakellåten precis.. Sussi Tapper har bra röst, men det där är inget för vårt land att representera. jag har alltid oxså stora förväntningar, men..

2008-02-10 @ 18:33:53
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: alma

Haha! jag tyckte christian luuk var bäst :P och jag höll på att garva ihjäl mig när Christer Sjögren vidare hihihihi!

2008-02-11 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0