Solen går alltid upp

I morse kom jag på det. Eller så råkade jag bara tänka det. Om två år och några månader fyller jag 60 år.
Det kan inte vara sant. Det får inte vara sant.

Fast jag vet ju att det är så. Och att enda sättet att undvika det är ett sämre alternativ. Dö. Nej, usch!

En sak som jag är väldigt glad över är att jag är här och nu. Många som är i min ålder får aldrig vara med om allt det nya och roliga som internet har fört med sig. Dom är inte intresserade, eller så har dom ingen vana vid datorer och skyller på det. Men tänk er i framtiden, då kommer alla gamla och sjuka att ha datorn som sällskap.

Är inte det ganska bra?

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tycker det låter alldeles förträffligt bra jag!
Fyller 40 jag med ju om 3 månader och 3 dagar...det du!

2008-02-09 @ 08:20:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Maya

Ja, okej. Detr ska jag lägga på minnet.
Den där Pans Labyrint verkar också bra!

2008-02-09 @ 08:35:04
URL: http://mayahitodit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0