En ny härlig dag?

Många är så duktiga på att skriva om allt elände, sina problem och hur dåligt dom mår. Eller så klagar dom på andra. Jag är inte bra på sånt.

Mitt liv är långt ifrån perfekt. Men kanske är det så att jag blivit för gammal och förståndig för att klaga. Eller är jag bara positiv och ser möjligheter i allting?

Kanske är det så att man slutar drömma och blir mer realist som vuxen?

Nej, jag tror helt enkelt att det erfarenheten och livet som lär en. Jag har massor av drömmar, men jag kan inse att vissa av dom vill jag inte ens ska bli verklighet. Dom får finnas i alla fall.

Så är det när man har framtiden bakom sig, haha

Kommentarer
Postat av: alma

bor man på landet så allt frid och fröjd :P nej, ärligt talar nu: så tror jag att vi kvinnor är helt enkelt bättre på gnället. Tror att vi vet mer precist vad vi ska klaga på. Det har sina fördelar och nackdelar, men Gud nåde den som vågar pika om att vi är gnälliga - det är juh trots allt VI som får föda barn hahaha!

2008-01-16 @ 09:35:58
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0