Let's get charming

Såg att det fanns en charming man i toppen av listan på första sidan när man går in på blogg.se. Jag tänkte vad kan han ha som inte jag har?

Min blygsamhet förbjuder mig att jämföra utseende. Han är ju inte så gammal heller, så det tar ju ett tag innan han växt färdigt och blir så vacker som jag.

Däremot såg jag en annan sak. Han säljer saker på Tradera. Det är ju en skitbra idé. Vi har massor av gammalt skräp här på gården. Jag ska skaffa en kamera (kanske finns på Tradera?=) och fotografera skiten och sedan ska alla mina bloggkunder få veta hur man lägger bud på trasiga gräsklippare och avlagda kläder.

Tänk så hamnar jag i toppen på listan. Då ska jag skicka alla besökare till din blogg med en guldkantad länk.

Så du, tänk på att hålla dig väl med mig... (jag lämnar gärna ut mitt postgirokonto på förfrågan).



Kommentarer
Postat av: GirlGoesMom

Svar: Jag tro det vore nyttigt för fler föräldara att vara ärliga med sinakänslor ang sina abrn så skulle inte så många gå runt med dåligt samvete för att de inte alltid ÄLSKAR att vara förälder.

2008-01-12 @ 17:47:10
URL: http://girlgoesmom.blogg.se
Postat av: Annsingen

HAHA jag gillar din idé med att "tråka" oss på mest aktiva...jag tar skiten...WTF....flera läser ju flera gånger om dan så dålig kan jag ju inte vara...eller?? Kanske det är DÄRFÖR...för att jag är så sabla tråkig att det får dom att
att verka kul:)))
Skit samma..gillar dej o din stil!
Puss!

2008-01-12 @ 18:20:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0