Lite sömnpiller

Jag äter inga piller, men många gör det. Är piller bra?

Tar du piller? Kanske mot sömnproblem eller ångest. Jag har fått för mig att piller inte är bra. Jag tror inte på dom. Det känns som om piller bara skjuter upp problemet och kanske också skapar andra problem.

Barn som kommer från missbrukande hem mår dåligt och tar ofta på sig alldeles för mycket ansvar. Som om det var deras fel att föräldrarna missbrukar - om det är alkohol eller annat. Det säger sig själv att dessa barn borde akta sig för missbruk, men ändå ser man ofta att missbruk går i "arv".

Jag är intresserad av detta ämne, men har inga erfarenheter. Jag skulle vilja uppfinna ett icke-piller. Det skulle fungera så att alla som tog det fick en riktig vän att prata med. Och då menar jag en vän som alltid finns där och som alltid älskar dig, även när du minst förtjänar det.

Japp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är piller en väldigt bra lösning i ens liv, men jag är tycker att man alltid ska prova alternativ medicin först. Scrapbooking direkt översatt är KLIPPBÖCKER. Ungefär som att göra kollage fast i albumformat. Jag däremot går över den gränsen och gör riktigt stora kollage, jag är glad för fotton så det är min nya hobby! :)

2008-01-12 @ 11:58:51
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0