Semesterliknande inaktiviteter

Jag kan inte ta "vanlig" semester, typ X veckor borta från jobbet. Det fungerar inte i mitt jobb. Men däremot så kan jag varva ner och bara göra det nödvändigaste och göra det lite när jag vill. Kanske när det regnar haha.

I början av juli, från den 5e eller nåt, ska jag i alla fall jobba mindre. Ha mina egen variant av semester. Så om någon av er - dom trogna bloggläsarna som finns kvar - kommer till Skåne så hör av er. Här finns ju Köpenhamn och Falsterbo Horse Show och säkert en massa annat roligt. Så kom hit bara! Och hör av er.

Den här veckan har skatteverket varit vänliga nog att ge mig en massa extraarbete och jag kan bara säga en sak. Dom är elaka och inte särskilt bra på det dom sysslar med heller. En dålig kombination som ger mig en massa extra jobb.
Men annars är allt bra och jag försöker läsa era bloggar när jag hinner.

Kram och kom nu igen: Klimatförbättringar pleaze!

Kommentarer
Postat av: nucleus

Hörredu det där var lite sött av dig. kram

2008-06-25 @ 19:11:06
URL: http://nucleus.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ingen semester? Oj,oj det skulle jag inte fixa. Jag älskar att vara ledig och bara vara. Vi har planer att dra oss ner till Malmö. Jag kanske tar dig på orden.

2008-06-25 @ 21:16:38
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: emma



Lite semester måste du ta mats...men om sommaren blir som nu med regnet så blir det nog en del om du kör på det... skulle kommit och tittat på horse show som jag brukar men nu fick jag för mycket jobbtider just den veckan så det sket sig. ska du dit? kram

2008-06-27 @ 23:00:33
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0