Jag är tråkig.

Upp som vanligt vid 7 och kaffe hjälper ju. Jag är inte bakis, nej här firar vi inte direkt Valborg mer än att vi ibland lyckas elda upp lite gammalt skräp - men i år blåste det för mycket. Och idag regnar det förresten.

Många av er som är unga är säkert bakis. Och kanske ångrar det dom gjorde igår om dom kommer ihåg vad dom gjorde! Eller så hade ni bara roligt.

Men sen finns det ju antagligen många som aldrig kom iväg nånstans och kanske önskar att dom vore lite mer bakfulla idag hellre än att ha suttit hemma och varit tråkiga.

Till dom hälsar jag.

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jo det förstås, men nu menar jag inte bara ätsörningen. Det är mycket annat jag önskar var över nu :/

2008-05-01 @ 10:21:59
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Visst är det så.. många är bakis idag.. inte bara ungar utan även föräldrar.. såg exempel på det i gårkväll, då jag var vid bål i byn:-( Tycker det är inget vidare då småbarnföräldrar fyllar till sig och vinglandes håller ett litet barn i handen.. så nära elden. Då förvånas man inte allt.. sådan förälder sådant barn.
Här var det oxså lugna gatan.. grilade hos ungarna och så bålet kaffe med glass och någon skulle jobba dagen efter.. någon var gravid och någon chaffis så det var lugnt:-)
Kram o ut och demostrera nu.. framåt marsch:-)

2008-05-01 @ 14:00:10
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: alma

haha! hälsar tillbaks, men ´varken baksmälla eller drinkar är på tapeten :P

2008-05-03 @ 17:29:01
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0