Svårare

Jag kom på varför det har blivit svårare att skriva om mitt lilla favoritämne, ätstörningar. Jag tror det beror på flera saker faktiskt. En sak som är bra är att väldigt många faktiskt nu försöker seriöst att bli friska och arbetar med det på ett jättebra sätt. Jag tycker nu är duktiga för det är inte lätt.

Den andra anledningen till att det är svårare för mig att beskriva mina tankar är att det blivit lite mer personligt. Nu känner jag några av er, ganska många, lite bättre och det som blir rätt att säga till en person blir fel till en annan.
Därför föredrar jag kommentarer. 

Men jag vill gärna skriva mer bara inspirationen kommer tillbaka. Tar gärna emot förslag haha. Vad i hela friden ska jag skriva om??
Kram 

Kommentarer
Postat av: emma

skriv om beatles, jag vill veta allt om 70-talet.tänk på bloggens medelålder...we wanna know :D

2008-05-22 @ 22:53:27
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Jag vet, men det är just det där att bestämma sig.
Och tro mig det har jag gjort många gånger.

Och jag har alltid trott att jag haft tillräckligt med kraft, men det har alltid slutat med att jag fallit tillbaka.

Och jag vet inte riktigt vad dom skulle göra. För jag skriker automatiskt rakt ut. Och det blir bara fel, då jag ger alla massa förhoppningar.

Och så går det inte, det är så ledsamt att se deras hjärtan i kras för att jag inte pallar pressen :/ Men men jag förstår hur du menar!
Kramis

2008-05-23 @ 07:18:18
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du är inte ensam om att ha lite bloggtorka. Jag har läst flera bloggar som har samma "problem". Önskar dig en härlig fredag!

2008-05-23 @ 07:25:13
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0