Fortsättning följer

Jag kommer att fortsätta skriva om dessa ämnen framåt, men har lite mycket att göra den här veckan. Det finns mer att säga om respekt. Jag ska också skriva mer om ensamhet, vilsenhet (förvirring) och andra känslor som vi ibland har. Om ni vill det.

Godnattkram

Edit: Svar på en fråga från Jessica. Hon gillar hur jag tänker. Hon undrar om jag är psykolog och om det är värt alla åren att gå den utbildningen.

Tack för det hihi!
Jag är inte alls utbildad inom något sådant, jag får skamset erkänna att jag hoppade av skolan efter 3 månader på gymnasiet. Jag kan för lite om utbildningen för att svara på din fråga. Men du gav min en impuls. Jag ska återkomma med ett inlägg snart och lära er att "tänka"!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skriv vad du vill, vi lär väl läsa det ändå... Nattinatti!!

2008-10-07 @ 00:40:24
URL: http://sofiejagar.blogg.se/
Postat av: Carita

Jag tycker du borde skriva om saker du tycker om någon gång. Vore kul att läsa :)

2008-10-07 @ 18:48:26
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0