Nu gick det visst lite fort..

Jag är visserligen tillbaka men det känns som om jag är helt tom på bloggtankar så jag borde egentligen inte skriva något här. Så då gör jag det - bara för att eventuellt hitta något i hjärnan.

Det känns lite skönt att vara hemma igen fastän jag är trött, men jag måste säga att det var ett väldigt mysigt litet hotell jag bodde på i Gävle. På kvällen dukade dom fram mackor o pålägg o lite av varje utan extra kostnad. Det är ju roligt att man bryr sig om sina gäster (även om man antagligen betalt det i priset känns det ändå som nåt extra)!

Jag var inte lika glad när farbror polisen på sin motorcykel hann ifatt mig mellan Nyköping och Norrköping och påstod att jag färdats i 124 km/tim. Där gick Sofie's teori åt pipan hehe. Men att orka ligga och tröska i tillåten fart är faktiskt jobbigt, bara det att jag tydligen är dålig på att upptäcka poliser - sitter väl i mina egna tankar för mycket.

Jaja - ingen idé att gråta över spilld mjölk - eller hur?
kram o godnatt eller nåt

Kommentarer
Postat av: Carita

Bara 124 km/h? Hmm.. :P (vart var mannen i blå när du körde snabbare vavava?) ^^

Haha, kram och godnatt :D

2008-10-11 @ 22:41:20
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha håller med, var var farbror blå när du hade topphastigheten... Hur snabbt har du kört som mest? Själv har jag bara kört i 156km/h för mammas bil går inte snabbare.. Toppade den samma dag som jag fick körkortet. :D haha Vad fick du betala förresten? Är det 110 eller 120 där uppe? :p

2008-10-12 @ 13:43:37
URL: http://sofiejagar.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ajdå! Hoppas det inte blev alltför mardrömslika böter?

Och, det är inget måste att blogga, vet du ;)

2008-10-12 @ 14:14:43
Postat av: Ninni

hehe, där ser man på ja.."Mats är nog inte så proper som jag, märkligt nog tyckts inbillat mig..:)



Gör det inte till en vana-då kan det bli dyrt!

2008-10-12 @ 16:54:28
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ho ho är du en rallyförare - skenet bidrar verkligen!!

Nej, inte gråta över spilld mjölk, men tänk typ... eh.. etanol!! :o

2008-10-12 @ 22:40:31
URL: http://sofiejagar.blogg.se/
Postat av: FANNY

Vad skönt att det kändes som något extra där på hotellet! Så ska det vara! Man ska se det positivt!

Känner du att du inte har något att skriva? Du kanske redan har skrivit så mycket att du känner att det tar stopp, så känner jag ofta , men ikväll fick jag till ett riktigt fint inlägg. Läs gärna och kommentera! Kramar i massor

2008-10-12 @ 23:13:10
URL: http://beautifulflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0