Bara för din skull

Carita ville att jag skulle skriva lite om vad jag tycker om och för henne gör jag allt, för hon är min äldsta och yngsta vän här på bloggen! Problemet är att jag egentligen tycker om så mycket...

Musik är roligt. Att spela eller lyssna. Och att få låtar av er.
Jag tycker förstås om Lena och mina barn, vår gård och hästar och katter...
Jag tycker om ärlighet och mod. Att våga prata om saker som man egentligen inte vågar prata om.
Jag tycker om romatiska komedier och tittar ibland också på faktaprogram på TV
Att prata på msn är roligt, men svårt för mig att hinna med när det är mer än en :)
Att spela spel och kort är roligt men jag gillar inte dataspel (:
Att dansa är tokroligt men det faller oftast på att bara jag vill det...
Att vara ute i naturen tycker jag om men jag är det för sällan

Aja - jag tycker om så mycket annat också, men nu får det vara slut med detta haha!
kram

Kommentarer
Postat av: Carita

Åhå, då vet jag! :D TOKDANSA! <3

2008-10-07 @ 22:42:45
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Jo det är väl sant. Fast jag vill ju inte vara sjuk, men orkar inte kämpa emot. Hm... Svårt att förklara det där.

2008-10-08 @ 08:59:05
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: emma

vi gör en kompomiss så håller jag med dig lite mer iallafall... ska inte gråta över spillt vin ;D okej?

Det är bra att skriva listor på vad man gillar tror jag, på nåt sätt uppskattar man de sakerna mer efteråt, känns det som! (iallafall för en kort stund)

2008-10-08 @ 18:47:18
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0