Mest ont i skallen

Det är sällan jag har ont i huvudet, men idag är en sån dag. Vi har varit i Halmstad på trav men utan framgång denna gång, men huvudvärken hade jag redan innan. Så det är inte det.

Men å andra sidan kommer det en ny dag i morgon. Utan huvudvärk!

Tack för alla era härliga kommentarer och att ni uppskattar det jag skriver. Eller det verkar så i alla fall...

Vill ni veta något mer om mig så bara fråga. Jag svarar. Jag vet att jag själv kommer med lite svåra frågor ibland så det är väl bara rätt om ni har chansen att ge igen. Men erbjudandet gäller bara tills i morgon haha.

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jo precis, det är jätte jobbigt att inte veta.
Men vi har fått veta att det troligen är en ganska stor gallstenstjosan. Men hon blir kvar under natten, men får förhoppningsvis komma hem imorgon. Om de inte hittar något annat.

Hur är det med din syster nu föresten? tänkte på att hon också är sjuk.

Jo men det förstår jag. Fast vi var ju faktiskt aldrig riktigt tillsammans. Pga mig och min ätstörning. Och det är precis som du säger jag borde nog ta mig ur det här innan jag börjar på något seriöst förhållande.

Fast det som känns så ledsamt är att han var den enda som inte stötte bort mig. Trots att jag försökte komma undan så lämnade han mig inte. Även om vi inte träffades för att jag kom på undanflykter ibland, när det var som värst. Så slutade han aldrig att höra av sig.
Så därför känner jag mig lite låg nu när han inte hört av sig. Men samtidigt förstår jag ju, hehe.

Kramar

2008-03-24 @ 21:14:40
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jo, precis..tilliten är nog det som rubbar mest.. jag har haft en kontakt under längre tid nu, o har fortfarande svårt med just detta.. Men, allt hänger ju som sagt ihop.. tillit, matproblem, svårighet med känslor o att uttrycka sig osv.
Jag kan prata ganska mycket, uttrycka mig verbalt och väl men ändå så känner jag inte att jag får ur mig saker..det är rätt skumt. Men jag hoppas att detta kan lätta när ätstörningen lättar..Man vill ju gärna bara "känna ut allt" Men det är otroligt svårt, då alla tankar och känslor är som ett stort kaos.. blä.
Tack för din kommentar hursomhelst =)

2008-03-24 @ 22:16:51
URL: http://livnnea.blogg.se
Postat av: Annsingen

Huvudvärk är ett klart bevis på att man har ett huvud...i går var dock mitt lite för stort!

2008-03-24 @ 22:17:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Skönt att det är bra!
Kram

2008-03-24 @ 23:08:20
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: de e helt okej att du skriver va du tror =) de e bara jag som e lite seg.

ja tror oxå att bantningen drar igång av olika anledningar. jag bantar ju inte bara för att banta om du förstår hur jag menar. jag vill ju inte bli smal bara för att bli smal.jag menar det finns ju en anledning till att jag vill bli smal.

jag anser inte att jag har äs, även om de kanske låter som att jag har det. jag har tex ätit godis idag. visserligen var det inte för att jag ville det, men ändå jag har inte spytt upp det heller och jag har bestämt mig för att inte göra det!
jag är inte underviktig heller. klart att jag skulle vilja va det (lr jag skulle såklart kunna va överviktig bara jag såg smal ut) men jag är det inte.
det enda som känns som att jag måste ta tag i är att verkligen kämpa ännu hårdare för att gå ner i vikt, för de känns som att ingenting händer. jag vill se smala resultat. när de händer kmr jag kunna lösa andra problem, som min fula kropp nu bidrar till.

ha det så bra!

2008-03-24 @ 23:19:39
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning!

2008-03-25 @ 05:04:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0