Såkandetgå

Jag var lite uttråkad på mitt superavanceradelagerprogram så därför gjorde jag en liten gästbok till min blogg.
Det var faktiskt inte så svårt så jag tror jag ska göra lite fler saker för att piffa upp min blogg lite längre fram. I och för sig gillar jag naturdesignen, men agh, vi får se. Men nu var det min gästbok....

Så var nu så vänliga att skriv något i den så jag får se vilka stackar... trevliga människor det är som besöker mig.

Jag vet inte vad man ha en gästbok till annars. Och om du läser detta så skriv du också, du vet vem du är...

Kommentarer
Postat av: mingla

ja men då länkade du ju och jag har fått en massa kommisar sen dess och jag orkade inte bläddra igenom :)

2007-12-26 @ 22:55:35
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Mats

Mingla förlåt, ibland njuter jag bara av att vara lite elak :)

2007-12-26 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0