Varärvintern?

Utanför mitt skänska fönster blåser det småsnålt och hästarna springer omkring och trivs inte i vinden. Förra vintern hade vi redan varit insnöade flera gånger vid nyår, i år har vi inte fått nån snö alls. Kommer den?

403698-4

Kallt är det, särskilt för några dagar sedan när oljan plötsligt tog slut. Då får man åka i skytteltrafik till macken och köpa dys dieselolja tills oljebilen kommer och fyller på. Eller sitta med täcke i soffan.

403698-5

Jag vet inte om jag längtar efter snö. Jag vill nog hellre ha sommar igen.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Mingla

haha 20-30 år försent. det var kul :). Men alla mina läsare är mina kompisar. Mina riktiga kompisar vet inte ens om min blogg. hihi

2007-12-28 @ 18:38:25
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Mats

Hade jag haft några kompisar så hade jag inte haft någon blogg ...

2007-12-28 @ 18:53:06
Postat av: Sanna

haha nej sorry. En gran jag vill se. Visst är katter söta men får fixa en ny tävling då ;P
Ta kort med din mobil om du har kamera och maila via din telefon till min mail :)

2007-12-28 @ 20:06:55
URL: http://www.miss0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0