Vem lurar vi?

Världen är full av vita lögner och dåliga ursäkter. Jag tänkte bara visa några exempel. Kan ni överleva en enda dag utan att ta till någon av dessa?

  1  Jag är för trött
  2  Jag har inte tid
  3  Jag är på dåligt humör
  4  Jag har ingen lust
  5  Jag är stressad
  6  Jag kan inte
  7  Jag är på för dåligt humör
  8  Jag tycker det är tråkigt
  9  Jag klarar det inte
 10 Tidpunkten passar inte mig
 11 Det är ingen idé
 12 Det är för kallt/varmt/blåsigt
 13 Jag har inte råd/det är för dyrt
 14 Jag ska göra nåt annat
 15 Jag har inget att ta på mig
 16 Jag orkar inte

Är det konstigt att man alltid sitter hemma?
 

Kommentarer
Postat av: sofie

DU! Är jag den första människan som har haft dagar där jag INTE har tänkt något sådant? :s

2008-04-26 @ 10:28:31
URL: http://SOFIEJAGAR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0