En kommentar

En av mina läsare fick mig att fundera:


Camilla
Jag måste erkänna att jag gillar din blogg för du har sannerligen underliga inlägg :)



Jamen är det inte så? Jag är ju en minoritet i bloggvärlden.

   Jag är en kille/man och det är väl 95% tjejer som bloggar.
   Jag är över 50 år vilket inte så många bloggare kan skryta med.
   Till detta kommer alla mina egenskaper (och allt min mamma lärt mig?).

De flesta bloggar handlar väl om upplevelser eller materiella ting. Jag skriver nog allra mest om känslor och erfarenheter. Att det blir lite underligt beror på att jag försöker vara rolig också. Jag tror att min blogg kan sägas vara ärlig men inte särskilt seriös.

Kanske borde jag använda 'Kategorier' men jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska dela upp mina knäppa inlägg på ett vettigt sätt. Dessutom vet jag inte riktigt om det är någon mening med det. Vad tycker du? Som det är nu får du helt enkelt förvänta det oväntade om du vågar dig hit.

Jag skriver precis som många andra för min egen skull. Som avkoppling. Men jag skriver också för de läsare som kommer tillbaka och vill ha en kontakt eller dialog genom bloggen eller bara se vad jag skrivit.

Jag tycker inte om reklamen och kommersialiseringen av bloggen.

Jag skriver bara om andra bloggar som jag tycker är värda lite extra uppmärksamhet.

Och då menar jag inte bloggen och innehållet utan personen bakom bloggen.
Kram

PS Till Olessia
Jag hoppas detta besvarar din fråga: Jag tycker om vissa av dina tänkvärda inlägg. Därför tittar jag in i din blogg lite då och då, men de allra flesta av dina inlägg handlar om saker som inte intresserar mig.

Kommentarer
Postat av: Egoina

Äh.. ta en whopper istället. Det är jag som öppnar stället idag. ;)

2008-02-03 @ 09:13:29
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Camilla

Oj visst ör det, det stödet jag får finner jag inga ord till.
Hmm underliga inlägg, jag hoppas det betyder något positivt haha :) Men jag är nyfiken på hur du ser på inläggen!! Tack för dina tänkvärda ord!

2008-02-03 @ 09:45:46
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ojdå fel Camilla haha men jag vill ändå bara tacka för alla tänkvärda ord för ibland behöver man höra allt från andra perspektiv! :)

2008-02-03 @ 09:47:06
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar! Nej, jag vet, livet ska egentligen inte ha några bakslag och självklart hoppas jag inte et kommer bli så heller. Men som sagt: Man kan ju hoppas att det inte blir så men samtidigt vara beredd på att det skulle kunna bli så :P.

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på att jag inte använder mitt namn. Det var bara för att jag ville vara anonym i början så har jag inte tänkt på att ändra det. Eleonor heter jag om du vill veta =).
Ha en bra dag!

2008-02-03 @ 12:00:54
URL: http://edagbok.blogg.se
Postat av: alma

Underliga inlägg är nog inte rätta ordet, utan SPECIELLA inlägg. du är speciell.

2008-02-03 @ 12:29:09
Postat av: emma

din blogg har iallafall nån skumm dragningskraft som gör att jag kommer tillbaka...jag tror framförallt det är humorn :D

2008-02-03 @ 13:33:49
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: michis

kategorier är onödigt ^^

2008-02-03 @ 23:33:59
URL: http://michaeala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0