Så här blir det nog

Håll i er. Nu ska jag skriva ett vanligt blogginlägg om bara vad jag ska göra idag.

Vid tiotiden ska jag träffa min kompis Björn (han är också en gammal gubbe, äldre än jag till och med) inne på travbanan (Jägersro), där vi ska kolla på vår häst Beastar. Den ska gå ett provlopp och om det går bra så ska hon starta om cirka en vecka. En bild på henne (och Jörgen som tränar henne):



Det blir nog lunch på Jägersro. Ärtsoppa?

Sen ska jag åka hem (om ingen kund har ringt och behöver support) och jobba lite på ett program.

På kvällen kommer jag att sitta här igen, för jag gillar inte att se på TV ensam. Antagligen läsa bloggar och prata på MSN med Alma och kanske mina söner. Skicka gärna en massa mail till mig också. Adressen finns där -->

Antagligen ska jag försöka laga mat också! Niklas, Lenas son, är här och hjälper till med hästarna denna vecka och han äter som en häst. Har funderat på att steka falukorv och ägg, det bör jag väl kunna klara?

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ursäkta ...men den där Järgen kan få träna mej också:)
Och falukorv o ägg äter jag gärna:))

2008-02-21 @ 13:35:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0