Den perfekte mannen

En alltid lika aktuell fråga. Och svaret är naturligtvis NEJ.

Jag kunde slutat där men det finns kanske någon som inte själv har räknat ut varför det är så. Och det gäller naturligtvis åt alla håll, den perfekta människan existerar inte. Och således inte heller den perfekta partnern för dig.

Eftersom 99% av alla bloggare tycks vara flickor, tjejer eller kvinnor så letar vi efter en pojke, kille eller man.

Först måste vi se vad du behöver:

Ärlig, snygg, snäll, rolig, romantisk, monogam, ordentlig, arbetssam, barnkär och intresserad av dig.

Sedan gör det inget om hans mamma lärt honom hushållsarbete och lite pengar finns.

Vad får du med på köpet?

Hans jobb, killkompisar, ex-tjejer, groupies, karriär, sportintresse, mamma, pokergäng, uppfällda toasitsar, snarkningar, smutstvätt, odiskade muggar och tomma ölburkar.

Om du tror det är bättre med äldre män så kommer här:

besserwisser, dåliga vanor, arbete med motorcykeln, bilen, båten och sommarstugan, 40 årskrisen och ännu mer bowling- och pokerkvällar

Behöver jag fortsätta?

Vad innebär då detta? Du får helt enkelt nöja dig med vad som finns att tillgå om du inte vill vara singel. Så enkelt är det.

Men jag håller med Alma. Ärlighet är det enda som behövs. Resten får ordna sig.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Aha...annars var det en gansk bra förklaring av mej..
Fast jag tänkte så här...Är en person alla i familjen kommer till och även vänner då det är ett problem eller dylikt...Alltså ett nav som sitter i mitten..Så du var rätt ute fast du tänkte annorlunda:))

2008-01-08 @ 07:57:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Med anledning til ditt inlägg här ovan så är det så att är man kräsen får man vara utan :))

2008-01-08 @ 07:58:50
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Vet du att jag har alltid skrivit många inlägg oavsett antalet läsare..skriver mycket bara för att det är kul.Sedan är det klart man gillar att folk läser absolut..Men antalet inlägg är nog många oavsett..HAr min skara som läser varje dag och det vet jag...resten är bonus ..alltså om någon mer tillkommer som återkommer:)
Ja du datorer är piss!!

Nej där var jag inte centrerad...sant!
Men i livet ...det verkliga är jag det:))
Och som sagt är inte min största och inte min bästa egenskap heller..det är nog att jag har ett megastort hjärta med plats för många! :)

2008-01-08 @ 08:26:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ha en bra dag!

2008-01-08 @ 08:41:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Elin

God morgon! :) Nu e ja lite piggare, lite gladare :)
Den perfekta människan, ja du.. en text om det har även jag skrivit.. det var mitt största problem när jag slog mig fri från missbrukshemmet. Jag fick mani av olika de slag, mani om att alltid varra perfekt, både till utseendet och innuti. och även i hemmet...

2008-01-08 @ 09:34:47
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Anonym

halloj! Jovisst kan man mala på om detta ämnet till tidens ände, men som sagt - ärlighet varar längst, klyschigt men sant.

2008-01-08 @ 15:33:36
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0