Ett litet inlägg bara

Jag HAR faktiskt arbetat en hel del. Men också läst mycket av det ni skriver.

Det finns många fantastiska människoöden här på blogg.se. Bland det allra roligaste är att läsa om er som kanske har mått dåligt men nu är starkare och försöker hjälpa andra.

Framför allt så tycker jag att det är härligt att se att personer som inte själv mår bra, har ständig ångest och knappast kan hanka sig igenom dag för dag ändå stöttar varandra på ett fantastiskt sätt. Jag pratar då om alla dessa tjejer som har ätstörningar. Ni är fantastiska!

Men även de som åker berg- och dalbana mellan hopp och förtvivlan eller som kanske är nere i skorna har en förmåga att uttrycka sig i ord (och ibland bilder) som gör att jag blir förvånad. Så mycket tankar, känslor, ja.. allt.

Det skulle lätt kunna bli en bra bok av ert författande.

Det blir det kanske också, ni håller ju på att skriva den...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jo tjena innan dom hamnat där igen har jag nog dött av kylan...;P

2008-01-13 @ 19:51:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

´Men tänk så mycket jag får veta för jag är nyfiken:))

2008-01-13 @ 21:18:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0