Minblogg

Jag är glad att ganska många läser min blogg. För er som är lite (eller rätt mycket) yngre är bloggen troligen bara en liten del av er aktivitet på internet. För mig är bloggen i stort sett den enda aktiviteten, förutom i mitt arbete.

Det här är inget spännande ämne, men jag fortsätter ändå!

Jag är inte ute efter att få många besökare på min blogg eller att vara särskilt aktiv. Jag vill mest få utlopp för mitt intresse att skriva lite och att få och ge lite synpunkter på livet och vardagen. Ni får ta mina kommentarer och mina inlägg med en nypa salt. Jag är seriös, men gillar humor.

Varför skriver jag detta inlägg?

Jag har faktiskt ingen aning, det här blir mitt mest meningslösa och korkade inlägg hittills!!!

Ibland kan man som vuxen ha erfarenheter som hjälper andra som inte kan eller vill vända sig till vuxna i sin närhet. Det var nog så jag började mitt bloggande.

Nej nu struntar jag i detta. Är du fortfarande här? Grattis, du har just vunnit. Vad vill du ha i pris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0