Kattvakt

Jag har varit ensam hemma i en vecka nu eftersom Lena är i Roslagen och arbetar och Anna, som ska gå på gymnasiet i Göteborg till hösten, nu flyttat till sin pappa i Lindome. Jag är ensam med katterna!

Det är skönt på många sätt att ha hela huset för sig själv. Äta när man vill och vad man vill, själv få bestämma över TV'n och sånt. Just nu har jag varit i Vellinge och hyrt 3 filmer som jag ska se i helgen (tack för tipset Emma).

Och naturligtvis, jag kan jobba så mycket jag vill haha. Jag vet att jag är en arbetsnarkoman, men det beror på att mitt arbete faktiskt är min hobby - så roligt är det!

Och nu önskar jag er en trevlig helg. Denna bild fötjänar en repris tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0