Oj och tack

Jag hade nästan glömt hur roligt det är att få så många kommentarer. Man borde fylla år oftare! Det är roligt att se några nya namn, men ni ska veta att jag inte har mer än sådär en 20-25 besökare per dag och då har ju dom flesta ju skrivit något! Jag hade fler besökare ett tag - men jag slarvade bort dom haha!

Tack och jo jag har haft en bra födelsedag (helg) även om man inte firar något särskilt våldsamt i min ålder. Vi var på min favoritrestaurang men så hade dom bytt ägare och servicen var skitdålig. Well, shit happens! Maten var okej i alla fall.
kram

Kommentarer
Postat av: MIlla

Jo visst borde man fylla år oftare? Fast å andra sidan blir man ju bara äldre å äldre. Mats. jag sov ganska bra tack vare din kommentar hihi

2008-07-21 @ 11:49:14
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej

Du får hitta en ny favvo resturang att gå på....må så gott

2008-07-21 @ 12:23:45
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja en kajak tycker jag också låter väldigt fridfullt och bra. Måste tänka igenom det hela. Haha och om det med att kajaken välter är något jag måste öva på. Dock kan jag simma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0