Nedlagd dröm

Alltså jag är säker på att jag drömde i natt att jag la ner den här bloggen. Men om nu bloggen betyder så mycket att man drömmer om den verkar det ju inte vara det rätta. Antagligen är det bara en slags inre panik på grund av att jag inte känner mig nöjd med den just nu.

Dessutom lyckades jag sabotera designen, men den kan behöva en paus ändå. Jaja det var ju bara en dröm. När man vaknar är ju ändå det första man gör att kolla era kommentarer. Hyckleri är det haha! Jag får väl göra som alla andra, försöka komma på vad jag vill...

Just nu måste jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag bege mig till Magnihills ekologiska grönsaker och fortsätta med mitt program....

kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha! Jadu är allt bra rolig ibland du.

Postat av: K

Att skriva när du känner för det och inte annars kan ju vara en idé! ;)

2008-09-22 @ 16:30:30
URL: http://pavagigen.blogg.se/
Postat av: Waldelf

Näää, din blogg är väldigt bra, lite för bra för att få läggas ner! Dessutom vill jag inte att du försvinner från mitt internet-liv, det skulle vara väldigt tråkigt.. :o

2008-09-22 @ 16:42:44
URL: http://waldelf.blogg.se/
Postat av: K

Hej svej! Har installerat skolprogram i datorn o skall rusa till tränigen nu.

2008-09-22 @ 17:30:00
Postat av: Sofie

Vad vill du bli när du blir stor då ?

2008-09-22 @ 18:32:51
URL: http://sofiejagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0