Utmanad av K

Jag vågar inte säga nej - feg som vanligt :)

Namn? Mats
Längd? 179 cm
Bor? Vellinge i skåne
Hårfärg? brun med lite gråa hårstrån som blir fler o fler
Ögonfärg? blå
Pojk/ Flickvän? fru - räknas det?
Jag är född? 1950
Favoritkroppsdel? Huvudet, det är i stort sett den enda kroppsdel jag använder...
Favoritfilm? A beautyful mind (och hundra andra)
Favorittv-program? House, filmer, faktaprogram
Hur ser en vanlig dag ut? blandat arbete, bilkörning, avkoppling efter behov (mest arbete kanske)
Har alltid med mig i väskan? har ingen väska! men jag har alltid med mig ett usb-minne!
Äter du tabletter i någon form? Bara mot huvudvärk - glömmer mina vitamintabletter...
Vad är det olagligaste du gjort? Fuskat med skatten, fast inte så mycket som skatteverket tycker.
Har du några fobier? Tandläkaren, men jag börjar komma över det. Karuseller som går fort.
Värsta känslan? Liten panik över ekonomin kanske. Att jag ibland glömmer saker.
Människa som gör dig enbart glad? Många, nästan de flesta jag känner.
Jag vill vara? Som jag är, fast jag vill bli ännu bättre.
 Bästa sport? Friidrott på TV. Golf är jag halvdålig på men jag spelar nästan aldrig.
Hur ser folk dig? De flesta har för stor respekt och vågar inte prata med mig - kanske.
Vad vill du helst ha nu? Ett slut på detta :) Mat. Nya läsglasögon....
Favoritblogg? Min egen.
Vad har du för intressen? Bridge (ett kortspel), att prata med andra människor på tu man hand.
Din största last? Rökning, räknas det?
Imorgon kommer jag? Att arbeta hemma, hälsa på min morbror i Lund.
Någon lustig vana? Att äta utan mina löständer (maten smakar så jävla mycket sämre med en plastbit i överkäken) OK jag erkänner - det gör jag bara när jag äter själv då...
Hur dricker du ditt kaffe? Ofta och med 1-2 sockerbitar om det finns. Gärna kallt också.... då spelar socker ingen roll.
En hemsida som gör dig glad? Ingen särskild, jag är ingen surfare.
Varför bloggar du? Vet inte. Har väl inget annat att göra.

Så K - nu har du lurat mig färdigt för den här gången!
kram!

Kommentarer
Postat av: K

Jag tror bara du är 178,1 men rundar av till 179 så jag är egentligen längre än dig. Hehe.



JAG säger att jag gör fel. Varför lär jag mig inget annars? Meningen är ju att jag ska lära mig, jag lär mig inte. Alltså gör jag fel.

2008-09-16 @ 20:43:58
URL: http://pavagigen.blogg.se/
Postat av: Carita

Hahaha, "huvudet, det är den enda jag använder" xD <3

2008-09-18 @ 17:43:15
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-19 @ 12:06:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0