Vad tycker du?

Vilket betyder egentligen mest? Att 10 personer säger att man är bra eller att 1 person säger något dåligt? Jag är säker på att många skulle offra 10 goda omdömen för att slippa höra det dåliga, eller?

Varför är vi så känsliga och varför måste vi alltid duga för andra?

Egentligen är det faktiskt bara vår egen uppfattning som är viktig. Kan vi stå upp för den vi är och ha ett rent samvete (jaja någotsånär... då) så borde vi kunna klara att inte alla tycker att vi är något att ha. Hur gör man då? Man kan ju inte undvika att ta till sig det som är dåligt.

Jag tror man måste se det som att de som inte verkligen känner en har inte rätt att ha en åsikt, eller åtminstone behöver man inte bry sig om deras åsikt. Som jag sa. Det är vad DU tycker om dig själv som är det viktiga. Gör vad du vill och lev ditt liv som du vill. Det är enda sättet.

Förresten så har jag varit eller är lite sjuk, magkatarr eller något, så det gör inget om ni tycker LITE synd om mig!
kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker MYCKET synd om dig!!!! :)

2009-06-08 @ 20:11:27
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0