Tack för nu

Jag har bloggat från och till i nästan två år. Jag har läst en del bloggar och fått reda på mycket som jag inte visste innan. Det har varit bra. Men nu har jag tappat kontakten med de flesta eftersom jag inte prioriterar min blogg och det är ju inte så konstigt.

Jag kommer inte att ta bort min blogg, men sannolikt inte heller att skriva mer på ett tag. Kanske inte heller läsa och kommentera så mycket. Det betyder inte att jag inte bryr mig längre, bara att jag just nu känner att jag inte kan vara till så mycket glädje eller nytta för någon här. Jag kommer ändå att bevaka och hoppas ni skriver till mig om det är något eller om ni vill ha mina råd eller synpunkter. Har du skrivit något i din blogg som du vill att jag ska läsa eller kommentera så säg till. Våga det, jag gör det gärna. Eller maila.

Några av mina läsare har olika problem. Jag hoppas de löser sig och ni känner mig tillräckligt väl för att veta att jag inte ljuger när jag säger att ni är bättre än ni själva tror. Glöm bara inte att man måste börja nån gång för att det ska finnas ett slut. Och som sagt, skriv här eller mail om ni behöver råd eller prata med någon som mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Jaaa där sa du det! Galant mening.

2009-11-21 @ 09:38:53
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Amen!

Det är bara att gå vidare till facebooksträsket..

2009-11-21 @ 09:51:00
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men mats... Vad skall nu hålla dig borta ifrån övertid och cigaretter? ;)

2009-11-22 @ 22:43:51
Postat av: elin

mats! tänkte genast, att det går ju inte. sitter alltid spänd när jag loggar in på bloglovin för att se om det kommit et inlägg. vilket det sällan har men ack så glad man blir när det väl kommer. men jag förstår dig, ibland finns det ingen fortsättnin på saker, ibland för alltid, ibland kanske det bara behövs en paus. men jag hoppas du tar hand om dig och att du får det bra. kram

2009-11-24 @ 18:02:07
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Erica

Är första gången jag är inne på din blogg nu, men ändå känns det tråkigt att du inte ska skriva mer på ett tag. Du verkar vara en väldigt omtänksam person, och sen skriver du bra med.

Hojta till om du börjar skriva igen! :)

2009-11-24 @ 22:47:52
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback










RSS 2.0